HOLLY SHIT....

Det var mitt uttryck idag när jag skulle till att bädda Cornelias säng. Hon kom in och väckte mig kl 7.30 och vi låg och myste lite innan det var dax att gå upp. Klädde på oss och jag gick in på hennes rum för att bädda hennes säng. Rättade till täcket och skulle rätta till KUDDEN ,tar tag i den och vänder på den.....holly shit, där satt den....hjälp ..på hennes kudde, fy tusan vad läskigt stor den är tänkte jag samtidigt som jag hörde att Cornelia var på väg in på sitt rum, jag drog ner kudden på golvet medan svetten lackade på ryggen....fan ,jag som har sådan spindelfobi.
Det var nämligen en bamse spindel som satt på hennes kudde. Liknade en källarspindel fast utan dom håriga benen. Tog första bästa bok som jag hittade och bara knuffade bort den från kudden, men det räckte ,kroppen sprack ( ööörk, vad äckligt). Cornelia kom in och jag slängde boken på spindeln, ville inte att hon skulle se den och absolut inte att den funnits i hennes säng. Jag sa åt henne att hon kunde ta MYCKET toapapper till mig och under tiden knuffade jag ner spindeln från hennes kudde. När hon kom tillbaka så tittade hon på den svarta våta fläcken på kudden och undrade vad det var - Äsch , lite smuts sa jag och plockade upp resterna av spindeln snabbt. FY F-N det var en riktigt läbbig spindel och bara tanken på att hon har legat och sovit i sängen med den som gosedjur ger mig kalla kårar på ryggen.
Gissa vad jag gjorde sen......stortstädade hela hennes rum,från golv
till tak.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...