VI TROTSADE FEBERN OCH VÄDRET

.....och drog till stan. Febern hade gått ner lite grann och Cornelia var piggare så jag och tjejerna hoppade in i bilen och körde ner till stan. Första besöket var banken men sen gick vi runt lite nere i stan. Cornelia fick åka lite karuseller och dra i ett gose djurs snöre. Cassandra hon skulle kasta boll och minsann hon träffade och vann ett gose djur även hon ( som om dom inte har tillräckligt med stoppade fluffiga mjukis djur)men,men det hör ju liksom till. Tittade lite i några stånd och vi fastnade vid ett som hade halsband, där köpte vi ett halsband till Cassy med hennes namn och Cornelia fick ett Hello Kitty armband. Himlen började plötsligt dra ihop sig och det började mullra på ganska rejält, vi skyndade oss till bilen och hann precis hem innan himlen öppnade sig. Pust, skönt att man kom undan det vädret.
Här kommer lite bilder från stan.




Barnen och efterrätten??!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon ser lite matt ut i ögonen.
Ni funderar inte på att flytta hit till Halland? http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/439322?
/A

Tina sa...

Hej Anders!!!!
Jo, du om jag hade haft obegränsade tillgångar så hade jag kunnat tänka mig en liten sommar stuga....Jag totaldiggar detta huset ,inredningen ,atmosfären. Jag hade ALDRIG flyttat ifrån detta underbara hus. Ni som läser min blogg gå in och kolla på länken, ska se om jag kan lägga in den på bloggen.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...