BARNKALAS

Jag tror att vår present var en kanon grej till Simon, han provade den direkt och höll på med sin SKATEBOARD tills vi gick hem. Just det ,en skateboard fick han av oss. Sen om det var så uppskattat av hans för'ldrar Radka och Per det är ju en annan femma ( fniss). När vi kom hem från kalaset så frågade jag Cornelia om hon inte ville ut och lära sig cykla, kände att jag behövde bränna lite av tårtan och alla kakorna som jag tuggat i mig. Himla tur att hon ville det .....gatan upp gatan ner, gatan upp gatan ner fram och tillbaka och sen till slut så lossnade det för henne och hon kunde cykla en bra bit utan att jag höll i henne .Ja,ja, jag vet man skulle kanske kunna cykla när man är 6 år men det ligger helt på föräldrarnas sida och vi har varit slappa med det det erkänner jag men NU tar vi itu med det och som sagt man behöver ju röra på sig (pust,stön,stånk).
Jag är väl heldöd imorgon ha,ha.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...