NY VECKA

Började morgonen med ett besök hos min läkare Bo-Inge Bergman, ett återbesök sen undersökningen i somras och allt var bra....tjoho. Mindre glad blev han väl när jag berättade att jag INTE tagit medicinen utan behandlat mig med zonterapi ,men efter undersökningen så fick man OK stämpeln i häcken och allt såg bra ut så vad skulle han säga då ? Zonterapi = skitbra. Nu börjar jag snart mitt pass, lugnt idag har fått en del återbud denna veckan men har lyckats att få in en del andra kunder på dom tiderna så det är skönt. Idag ska Cornelia börja (fortsätta)simskolan, ny termin.
Hoppas hon brukar allvar,hon är så duktig i poolen men där är hon ju tvungen att hålla sig flytande och simmande eftersom hon inte når botten. På simskolan...där kan hon ju sätta ner fötterna när hon blir trött. Ja,ja, vi får de hur det går.
Ha en skön dag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...