DRÖMMER SIG BORT

Vaknade av ett SMS, jaha, morgonens första kund avbokade sin tid. Trisst för jag har inte en chans att sätta in någon annan eftersom jag inte vill ringa till folk mellan 7 och 8 på morgonen för att fråga om dom kan komma halv nio. Tog det lugn på morgonen och körde inom mor och drack en kopp kaffe när jag lämnat Cornelia på skolan. Vi kollade på lite hotell i Patong där vi ska avsluta vår semester och fick lite tips av min kära mor. Det är bra med tips i Patong för där känner jag inte till hotellen lika bra som i Krabi, så alla tips är välkomna på bra hotell ( med pool).
Åh vad jag längtar till Thailand nu.....skrämmande, man har precis haft semester och tycker det är skönt att allt är som vanligt igen och ändå vill man bara bort.
Det sköna är ju att det gör ingenting att hösten kommer ,att det blir mörkt och kallt, regnit och blåsigt när man har nått att se fram emot. Nä, nu kan jag faktiskt längta efter mörkret ,efter att inte behöva göra någonting utan att man faktiskt kan tillåta sig att bara krypa ner under filten i soffan och bara vara. I LIKE .....!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...