VAD VAR DET JAG SA.....

Det blev som jag befarade.....mycket trams och lite action i bassängen på badhuset. Men visst hon skärpte till sig mellan varven...men ryggsim(????) Hallå, hon sjunker ju som en betongsäck. Efter simskolan blev det ett kvällspass också, hade solkunder och en massage behandling. Nu sitter jag här och förbereder mig inför säsongsavslutningen av Prison Break, lite trisst att det visas 5 avsnitt och sen är det uppehåll igen man tappar liksom sugen på serien. Rena rama Dallas effekten.
Imorgon är det en ny dag gott folk och 126 dagar till Thailand.
Kram

3 kommentarer:

Maria Meigård sa...

Hej Tina! Tack för tipset om filmerna. Jag har nu köpt båda i födelsedagspresent till min sambo. Han har läst boken och älskar Clintanfilmerna :-)

Anonym sa...

...eller 125 dagar till Indien för andra.
/A

Tina sa...

Till Maria!
Jag vet att din sambo blir överförtjust av filmerna. Så himla bra är dom.

Till Anders!
Visst ska det bli gött att fira nyår på bortaplan.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...