EN DAG I KÖPENHAMN

Körde in till Köpenhamn idag ( min sista semesterdag ), vi åkte till Danmarks akvarium. Detta var mycket mindre än vad jag kunde komma ihåg och vi hade gått igenom det på en timmes tid fast att vi hade planerat att det skulle ta hela dagen.
Det enda Cornelia ville se var hajar och ormar så hon blev ju lite besviken på dom små hajarna som fanns. Vill ju påstå att hajrevet på TROPICARIET i helsingborg är mycket finare ( om dom nu fortfarande har hajar ). Lite bilder blev det iallafall.






Efter akvariumet så visste vi inte riktigt vad vi skulle ta oss för utan körde bara in mot huvudstaden på måfå. När vi körde förbi TUBORG så kom jag på EXPREMIETARIUMET, ett stort ställe där man får se, känna, lyssna, prova,expremitera m.m. Både Cassy och Cornelia ( ja även jag och Lars) tyckte att det var skit kul och vi gick runt och testade allt i över 3 timmar, vet inte vart tiden tog vägen. Jätte kul ,så det kan jag absolut rekomendera er att besöka. Lite bilder därifrån också.






Nu ska jag förbereda nere på jobbet inför morgondagen, har redan ringt en massa kunder som lämnat meddelande på min svarare, likabra det så är det gjort.
Ha en skön fortsatt vecka.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...