SLUTKÖRDA

Vilken tur att 2 timmar går snabbt när det är barnkalas. Att åtta ungar kan hålla lika mycket liv som 20 är helt otroligt, nä jag ska inte klaga det har gått jättebra, det var väl två tjejer som utmärkte sig lite mer än andra. Cornelia tyckte att tiden gick alldeles för snabbt och att kalaset tog slut för fort. Hon hade dock två kompisar som stannade kvar och lekte lite längre så det kändes väl som om kalaset höll på lite längre.
Nu har vi städat undan kalaset och jag ska ringa och kolla om Jessica har kommit hem, tänkte hon skulle hjälpa mig att färga bort alla mina gråa hår ( ha,ha)dom börjar bli lite för många nu. Imorgon är det min sista semester dag ,jag börjar jobba på tisdag (snyft) fast det ska bli skönt att komma igång igen faktiskt .Sen har vi ju bara 4 månader kvar tills nästa semester , jag tycker att hösten brukar springa iväg fram till jul så vi är snart i Thailand. Lovely.

CORNELIA FICK EN FIN VATTENSPRIDARE SOM SKULLE INVIGAS


DET VAR SOLIGT MEN LITE BLÅSIGT SÅ DET BLEV INGEN LÅNGVARIG LEK



TUR ATT MAN KAN VÄRMA SIG ISOLEN EFTERÅT



EFTER OMBYTET BLEV DET PROVNING AV ALLA MINA KLACKA SKOR ( DET MINNS MAN JU SJÄLV HUR KUL DET VAR NÄR MAN VAR LITEN)



DET SKA KONST TILL ATT GÅ I SKORNA, MEN DOM KLARAR DET BRA

2 kommentarer:

Airam sa...

Annars finns det en billig blivande frisör som gärna tränar på färg,fön och annat kul.. Kram maria

Anonym sa...

ja jag skulle nog provat det istället.....hur kunde nu mörk brun bli svart?????
Tina

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...