NU E DET FREDAGSMYS............

Ja då var det fredag och veckans arbetspass är klart sen länge. Träningsvärken har släppt men jag undrar om jag börjar bli en klimakteriekossa eller om jag bara är jäkligt dåligt tränad ( eah,mest troligen sistnämnda).Jag tycker att jag har svettats floder och det brukade jag absolut inte ha problem med tidigare(??)
Kan det vara ålders tecken??
Gissa vad jag ska göra ikväll....jag ska se MÄN SOM HATAR KVINNOR ,äntligen.
Nej,nej jag ska inte se den på bio utan jag har KÖPT den på DVD ,det var ju ingen som ville gå och se den med mig på bio och dom flesta hade ju redan sett den också när jag väl vaknade ur min dvala. Nu har jag den på film och tänkte att jag skulle mysa till det ikväll när teoristen somnat. Efterlängtad film ,sen hörde jag att det var lite extra material på dvd som blivit bortklippt på bio varianten för att annars hade bio filmen blivit för lång (?).Undras om det stämmer?
Vad ska ni göra i helgen?? Vi har en massa kalas som Cornelia ska på imorgon ( 2 st ) och Lasse spelar på bröllop imorgon kväll och kalas på söndag igen för oss alla.
Lasses mamma är inlagd på sjukhuset igen och får stanna där hela helgen, inte alls skoj, vi hoppas att helgen går fort och att hon får komma hem snabbt igen och att det inte ska vara nått allvarligt med hjärtat. Krya på dig svärmor.
Nåja,gott folk ha en skön helg

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...