VA F-N...........

Igår betalade jag in deposition( stavas det så ?) för ett hotell i Patong, supernöjda var vi. Imorse öppnar jag mailen och har fått ett mail att tyvärr har det blivit fel på bokningen och det finns inga delux dubbel rum kvar (?) däremot finns det superior rum eller så kunde dom rekommendera ett annat hotell om vi hellre ville det. Först blir jag förbannad och tänker att det var väl själve f-n och jag som betalade in igår,men nu när jag har tänkt efter och lugnat ner mig lite och verkligen gått in och tittat på skillnaden på superior rum eller delux dubbel så kan det kvitta. Det som skiljer rummen är att superior är 2 kv meter mindre (?) och inget trådlöst internet (?)samt små petitesser som kan kvitta det också för hur mycket är man egentligen på rummet, inte speciellt mycket och sen var superior rummet 1100 spänn billigare och för det kan man göra annat kul så.....mig kan det kvitta. Får se vad övriga resenärer säger.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...