BOKAT

Det blev superior rummen....Jessica och Lars tyckte att det kunde kvitta och som sagt jag med så nu är det klart...hela semestern är färdig planerad ( iallafall boende delen) Imorgon är det fredag ( som om någon skulle ha missat det)och jag ska bla klippa mig frågan är bara hur....topparna som vanligt eller något drastiskt? Är jag inte lite trött på mitt långa hår (?) fast det är klart det är skönt att kunna sätta upp det när man jobbar ,äsch jag fegar väl ur som vanligt när jag sätter mig i stolen.


Senare på kvällen ska jag hem till Maria på "dam" middag, får väl vänja mig vid min ålder snart och sluta säga "tjej"middag man börjar ju dock närma sig dom 43 ( rysning går genom kroppen, håret på armarna kryllar sig )Blä....men jag ser iallafall fram emot att träffa Maria och hennes kompisar, snacka skit och umgås.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...