FORTFARANDE LUGNT

Tur att det snart är fredag och ny vecka. Får lite panik när jag inte har nått vettigt att göra, man bara går runt och skrotar och gör en massa tråkiga grejor som att tvätta, rensa garderober, skruva stolar -vilket är dö tråkigt. Igår skruva jag ihop 2 stolar ,det tar nästan 1 timme .....hur kul är det då...
Jag vill ju att saker och ting ska gå undan men att hitta dom där f-ade skruvhålen är minsann inte alls lätt. Idag har jag ännu inte gett mig på stolarna än men jag får väl ta och skruva ihop nån till.
Ska snart ner och ge en Bambumassage till en kund innan man är ledig lite igen...
Ser fram emot nästa vecka när det äntligen börjar röra på sig igen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...