KVÄLL IGEN

Fick ett mail ifrån arrangören till hälsomässan, hon tyckte att både Bambumassagen och laserbehandlingar lät spännande. Hon undrade om hon fick lov att framföra behandlingen till HD för ev. artikel i hälsobilagan inför mässan. Självklart ,svarade jag henne ,jag ställer så klart upp om någon är intresserad. Fast jag har inga förväntningar. Vi börjar fundera också på Cassys kalas, hon vill så gärna att Anna ska komma och sjunga på hennes kalas.
Anna är en tjej som jag känner (via hennes mamma)hon är med i Idol och har synts en hel del på TV sista tiden. Nu vet vi fortsättningen hur det slutar och vi som sett Idol vet att hon får en guldbiljett till Stockholm. Cassy har träffat henne här hemma när hon varit här med sin mamma och för Cassy är hon redan en Idol. Ni som missade Anna här är hon:

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...