FREDAG

Snart är hela familjen hemma , det är bara Lasse som ska komma hem också. Det blir som vanligt en lugn fredag med Tacos till mat och lite gott vin. Undra om det går nått skoj på Tv ikväll??? Imorgon bitti är det JAG som går med Cornelia till ridskolan eftersom Lasse inte kommer att göra det och av erfarenhet av förra lördagens ridskola så lär jag vara totalt mörbultad efteråt så det är bäst att jag inte tar ut mig för mycket idag ,fniss.Ha en skön,härlig,mysig ,läcker,fantastiskt underbar fredag.
Här kommer låten som alla går och sjunger på i veckorna-snacka om hjärntvätt

2 kommentarer:

Emma sa...

Heej =)
Bara undrar en sak... Hur la du upp ett youtube klipp på bloggen? Jag har också bloggspot, men har inte lyckas hitta hur man lägger upp youtube klipp... Eller äger du det klippet? Tacksam för sva ;)

Tina sa...

Hej!
Långt att förklara, gå in på min profil, därifrån kan du maila till mig och då kan jag beskriva hur du lägger in dina youtube klipp om jag har din mailadress.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...