NY VECKA

Veckan börjar ganska lugnt men accelerera framåt slutet av veckan ( äntligen)
Nya kunder har hört av sig en del har jag bokat in och en del kanske Kate får ta hand om. Har varit iväg och hämtat våra NYA matsals stolar ( Lasse blir säkert glad när han läser detta för han skulle gjort det efter jobb), tänkte att jag skulle försöka skruva ihopa en och se om det ser snyggt ut till bordet, vilket jag verkligen hoppas. Eftermiddagen blir ganska lugn, åker nog och fixar lasyr också och börjar fixa lite ( till stolsbenen ). Kvällen bli sen, jobbar till kl.20.00 ,men jag jobbar iallafall.
Jag och Kate har bestämt oss.....vi ska stå på hälsomässan i Helsingborg, hjälp nu blev jag nervös men det ska bli skitkul även om det blir en LÅÅÅÅÅÅNG helg.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat//L

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...