PISSTRÖTT

Vad hände???? Jag blev fullkomligt knockad plötsligt. Stod och lagade lite mat ,telefonen ringde -visst tusan Cassy skulle ju vara på kaninmöte klockan sex...tittar på klockan...oops det är nu mitt i maten, jaja hon får äta senare helt enkelt. Efter maten, det var då jag dog av trötthet. Har sovit dåligt i stugan, som alltid. Fanken vad jobbigt det är att sova alla i ett rum ,finns inte en chans att kunna sova med alla olika läten runt omkring sig. Tror inte jag sovit många timmar sammanlagt under helgen och det känns nu. Gu vad trött jag är. Nu kom Cornelia med en pärlplatta som ska strykas, tror jag gör det och slappar på soffan sen ett tag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...