GODMORGON


Gu vad vi var trötta hela familjen igår kväll. Cornelia somnade redan vid halv tio tiden, Cassy la sig i sängen och tittade på TV och jag och Lars vilade på sofflocket framför TV. Vi var egentligen inbjudna till grannarna att sjunga singstar men vi orkade helt enkelt inte, vi ville innerst inne men jag tror jag hade somnat i deras soffa direkt och inte varit speciellt trevligt sällskap. Piss trötta helt enkelt.
Jag går fortfarande runt i pyamas och små plockar bland alla spindlar och spindelväv.
Jag blir riktigt sugen på att ha en stor halloweenfest nästa år ( för vuxna då alltså )det är ju så himla kul med temafester. Får nog fundera på det....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...