LUGNT OCH SKÖNT

Efter dagens städning ( som gick väldigt snabbt) så åkte jag,Lars,Cassy och hennes kompis Malin ut på Familia. Cornelia ville inte med utan stannade kvar hos grannarna. Vi åkte iväg, tjejerna gick för sig och jag och Lars gick på vårt håll.
Vi strosade runt där några timmar tror jag sen körde vi hem igen.
Cornelia har vi inte sett på hela dagen för när vi gick över och skulle hämta henne så var hon iväg med Louise,Philippa och Sebbe och hyrde film....
Jaha, det känns ju kanske inte så bra att hon varit därinne och "stört" hela deras söndag.....men jag vet att dom slänger in henne när dom tröttnar på henne.
Fantastiskt tänk att ha två familjer att "bo" hos. Cornelia och Philippa har verkligen två hem kan man säga eftersom dom springer fram och tillbaka mellan trädgårdarna och känner sig som hemma i bägge familjerna.
Nu händer nog inte så mycket mer idag, Lasse gör dansk fläskesteg som vi ska njuta avi kväll och sen känns det som om soffan som VANLIGT kallar,f-n vad tråkiga vi är..

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...