GRRRRR

Blir galen på folk som avbokar för sent, så sent att jag inte har en chans att kunna ringa in andra kunder. Vi kan självklart alla bli akut sjuka men när det händer samma person var och varannan gång så börjar man bli ganska frustrerad....
Fick frågan av en kund tidigare i veckan där hon ifrågasatte VARFÖR vi debiterade om man inte kom på sin tid eller inte avbokade den ????? Hur man nu kan komma på den frågan??!! Jag frågade henne om hon tyckte det var kul att gå till jobbet utan betalning....svaret på den frågan var så klart -NEJ.
Jag har skrivit det förr och gör det igen.....det är ingen jäkla hobby verksamhet, det är min tid, mitt jobb och mitt LEVERBRÖD.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...