TJOHO..........

Ställde mig på vågen imorse, kunde inte låta bli och minsann jag har gått ner ett kilo på ett dygn sen soppan. Helt otroligt och det är inte ens jobbigt.Eller, jo..nu ljög jag ,det var faktiskt lite jobbigt igår kväll. Jag var så sugen på advokado och när jag delade den vi hade så var den ganska mycket övermogen och inte ätbar. Okej tänkte jag, det är väl bara till att värma lite mer soppa, vilket jag gjorde, en STOR tallrik full. Men efter ett par timmar så sög det i magen, jag var skit hungrig igen. Två päron och en morot senare var jag fortfarande hungrig eller?! Kanske jag var "pruttig" men nä....jag vågade inte lätta på trycket ha,ha för jag var rädd att jag skulle skita i brallan ;-)så som det körde runt i magen på mig. Det blev faktiskt att jag syndade redan igår kväll med 2 ost knäckemackor och jag lovar...det smakade ljuvligt. Det bästa var nog ändå att det slutadesuga i magen på mig.
Nu har jag varit iväg och bunkrat upp lite frukter igen även om Lasse kommer hem med en stor låda imorgon från jobbet. Jag fick köpt nya advokadon och idag kan jag även äta massa grönsaker + så mycket soppa jag vill....(mums?)
Hur mår Cassy idag då...blev det nån magsjuka....NEJ hon mådde bättre även hon när hon fått lätta lite på "trycket" och var pigg och glad imorse när hon vaknade.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...