JÄKLA JESSICA.....

Va sjutton ....jag håller på (eller höll på) att göra nått skoj för Jessica till hennes 40 årsdag. Av en händelse så råkade grannen Louise ha ett kort på Jessica när hon var tonåren ( Louise är också Bjuvsing och bodde på samma gata som Jessica). Kortet var iallafall på Jessica när hon går påska kärring. Jag har haft kortet gömt sen jag fick det och hade lagt fram det nu på köksbordet bara för att jag skulle KOMMA IHÅG att lämna in kortet till förstoring. Vad händer, jo Jessica drönar in efter jobbet till mig i köket där jag sitter koncentrerad och lägger in räkningarna via hembanken och jag har inte en tanke på att kortet ligger framme...
Plötsligt hör jag bara...-Men vad är detta för kort...det är ju jag säger hon.
Men va f-n skulle hon komma in just idag för då??Och varför la jag kortet just idag på köksbordet??!!
Ja,ja då slapp jag lägga en massa tid och energi på den överraskningen till henne.
Men är det inte typiskt.....
Jessica I LOVE U darling men vad ska jag NU hitta på????
TUSAN OCKSÅ

2 kommentarer:

Jess sa...

Vad ska jag säga? Jag är asgrym på detaljer.Läser av ett rum och innehåll på några få minuter.Yrkesskada!! Det var ju inte så att jag rotade igenom era saker. Det låg mitt framför mig på köksbordet när jag slog ned blicken. Sorry!! Nu får ni väl bara komma som ni är o fira med mig.( vilket jag förresten endast gör med människor jag tycker mycket om;)

TINA sa...

Vi ser fram emot god mat, gott vin och trevligt sällskap och INGA överraskningar
Puss

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...