SOCKERBOMBER

Jag och Lasse var på ett ärende i stan efter lunch och när jag kom så frågade jag Cassy och Sanna om dom ville baka.....JA, det ville dom och började med negerbullar ( ja jag säger negerbullar för det är det jag är uppväxt med så här snackar vi inte några chokladbollar )Jag kan irritera mig något ( om man nu ska hänga upp sig på bagateller) över det här med negerbullar eller chockladbollar.....VARFÖR ska något ändras på grund av namnet ?????Då undrar jag hur länge vi ska tillåta vitlöken att heta vitlök ??!! Ja,ja nu kom jag helt av mig.....
Iallafall så bakade tjejerna för fullt när jag kom hem efter att ha hämtat Cornelia på fritids, jag tog ett litet smakprov och jösses vad sött.
Jag frågade om dom tappat sockerskålen, det riktigt knastrade mellan tänderna (örk)och var riktigt sötsliskigt, riktiga sockerbomber....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...