SORRY

Hemskt ledsenför dålig uppdatering men jag och min mor bestämde oss för imorse att åka in till Köpenhamn och hälsa på mormor. Vi åkte vid 9-tiden och har precis kommit hem igen. Min mormor var ganska pigg idag men klagade på sitt ena öra, vi sa till personalen och dom skulle prata med sjuksköterskan. Mormor var också ganska trött idag och många stunder gick åt att bara sitta och hålla om henne ,hon lutade sitt huvud mot min axel och bara satt där och lät mig stryka henne över ryggen.....
Usch hon tynar bort tyvärr.
Nu ska jag ha en kopp kaffe ( offcourse )senare ikväll så är vi bortbjudna till Jessica och co på Halloween middag....
Vi tänker spöka ut oss.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...