BILDER FRÅN IGÅR KVÄLL

Familjen Nilsson kom ju på besök över helgen här och det är till Cornelias stora glädje ( och tydligen Philippas också )för när småttingarna kom hem från spökfesten så hoppade dom på Desireé direkt och skulle leka med henne.



Efter ett litet tag skulle Cornelia visa hur duktig hon är på "rumpmassage" hon har sett hur dom gör i Thailand och både Desireé och Philippa fick prova på det.





Sen var buset i full gång mellan alla




Denna bilden blev uppsåttet till en 40 minuters lång brottningskamp mellan mig och Desireé....hon ville ha min mobil för att kunna redera bilden medan jag sa att jag skulle lägga in den på bloggen och självklart vägrade lämna den ifrån mig.
Det var en tuff match (ha,ha) och till slut så fick jag ju ge mig så hon kunde få vinna kampen ;-) ( fnitter ) och som tur var raderade hon inte bilden utan jag kunde lägga in den.....
Desireé...this is for you darlig....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...