BADRUMMET RIVET

Så ont jag hade i min kropp imorse, kändes verkligen som om jag hade influensan. Värk i leder och korsryggen, har fått knapra Panodil för att hålla ut idag. Vilken tur jag tog sprutan igår och inte väntade som tills idag när jag egentligen var kallad.
Far kom imorse och började riva ut nere i duschen/omklädningsrummet. Jag har det ju ganska lugnt idag så jag kunde hjälpa honom lite grann. Plötsligt ser det mycket större ut därnere när väggar är borta och vilken fantastisk tapet där sitter ( fniss ) brun/rosa blommig NICE.
Har en lucka igen, far har kört igen och jag har städat undan och när min solkund är klar så blir det ett besök till banken innan jag hämtar Cornelia på skolan.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...