NU E´ JAG GNÄLLIG........

Aj aj min arm....och jag som var så jäkla styv i korken innan och sa att jag inte kände av sprutan alls.....VARFÖR skulle jag säga så???
Hade en kund i kväll och under behandlingen så kände jag hur spänd jag blev i armen, nu kan jag inte lyfta armen, spänd som fan.
Cornelia har haft skit ont och var helt gråtfärdig ikväll. Hon fick ha panodil så hon kunde slappna av i armen.
Jag vet inte om det är inbillning men jag har ont i korsryggen också sådär på ett malande vis.
Jag sa ju jag var gnällig och jag känner ju att det är en himla tur att jag inte har så många inbokade imorgon fm.
Min kära far kommer hit imorgon och ska börja riva ut i omklädningsrummet och duschen i bastun så nu lär det inte bli mer bastande innan semestern MEN en jäkla röra för kunderna att stå ut med, men så får det vara.
Ska skriva en stor fin lapp att sätta på dörren att renovering pågår så dom inte får en chock. Vad hade man gjort utan kära far min????
Aj,aj min arm.........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...