GODMORGON,GODMIDDAG, GODKVÄLL,GODNATT

Snacka om att man är som en jäkla duracell kanin....
Gårdagens after work var ju himla trevlig, nu blev det bara jag och Camilla som träffades för Maria han helt enkelt inte.
Vi åt på Big Buddha och gick sen vidare till Grand Hotells pianobar. Vi satt och snackade och drack goda drinkar och plötsligt var kl 01.15, oops , och jag som ska upp på ridskolan imorgon bitti...
Åkte hem och slängde mig i sängen. Kan ju erkänna att jag INTE var sugen på att gå upp ur sängen men det var bara till att ta tjuren vid hornen och pallra sig upp.
Ridskolan gick aldelles utmärkt och jag har lyckats placera in 21 personer runt bordet och nu måste jag hoppa in i duschen innan jag ska börja med äpplekakorna.
Folket börjar att droppa in runt 11 tiden och kl 15.00 är tiden som vi sagt att vi ska äta.
Pust, konstigt man är som ett jävla nervvrak????????????+

JAG OCH CAMILLA PÅ GRAND.....





DUKAT TILL 21 GÄSTER........FINNS DET HJÄRTERUM SÅ FINNS DET STJÄRTERUM ÄR DET INTE SÅ MAN SÄGER????



Ha en trevlig afton

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...