HALLOWEEN

Det var en jättetrevlig kväll hois familjen Hylander igår.....det var bara ett problem och det var att deras minsting Sofia hon var livrädd för mig och Lars. Detta kan jag inte förstå ( fnitter ) vi som var så vackra. Nåja, Lars var kanske inte så vacker ,han såg ut som en avliden Alice Cooper och jag......hrm jag förvandlades när jag fick ett bett på halsen. Cornelia ville vara spöke och Cassy förvandlades till en häxa. Hos Jessica och Bosse fick vi en fantastiskt god lasange med spenat och kyckling och färska lasange plattor, muuuums och kladdkaka till kaffet, mums.
Lagom till kaffet så kom Familjen Nilsson ( Lasses bror med barn )och när vi ätit klart så blev först lite disco och sen blev det musik tävling i källaren (playstation spel )Sofia hon vågade knappt titta på mig under hela kvällen eller rättare sagt hon tittade på mig i smyg och så fort jag tittade på henne så tittade hon bort och gömde sitt ansikte (?!)och vid ett tillfälle så jagade Lasse henne genom köket och då var det inte långt ifrån tårarna.....stackars barn, hoppas hon kunde sova inatt.
Lite bilder ifrån kvällen





Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...