LJUSARE IGEN

Fy vad det stormar ute, känner riktigt hur hela huset svajar till ibland. Läskigt.
Jaha, nu välte nått ute i trädgården, får kolla vad det är imorgon bitti.
Min mor lyckades till slut få tag i prästen och efter mycket om och men blev det fredagen som vi ska in till Danmark kl.12,45 för att träffa prästen.
Då är nästa problem Cornelia???Vad gör vi med henne???Hon går i skolan till kl.13.30.
Får lösa det imorgon. Sen måste jag också ringa till en del kunder som har tider nästa vecka.... jag ska vaccineras och får flytta IGEN på en del personer.
Vill inte egentligen men eftersom vi ska sitta på ett flyg 11 timmar så känns det tryggare att ta vaccinationen.
Har velat fram och tillbaka och helt ärligt så tillhör jag gruppen som inte vill ta det pga olika orsaker. Men nu har jag bestämt mig, jag och barnen ska ha sprutan....
Lars velar nog fortfarande och bestämmer sig väl först på vaccinations dagen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...