NATT SVART IGEN.........

Jag blir galen på prästen.........
Jag sa till min mor tidigare idag att eftersom vi inte hört av prästen så kan det ju inte bli att vi ska fara in till Köpenhamn imorgon ( torsdag).
Nä, det tyckte ju inte mor iheller, vi måste ha lite förbehåll. Vilken tur tänkte jag eftersom denna torsdagen är den dagen denna veckan som jag har fullt med kunder.
Sen ringer mor min och säger att prästen ringt och att vi ska komma in imorgon TORSDAG KL.11.20. Sorry sa jag till mor men det funkar inte, jag måste ha en chans att hinna boka om mina kunder och viktigt att hitta en ny tid till dom inom det snaraste igen. Jag kan inte hålla på så här att boka av och boka på det funkar helt enkelt inte och jag kan tycka att det är kanske sin sak om vi bott i Köpenhamn och kunde sticka iväg en timmes tid men vi bor i Helsingborg och det är ju inte så att man bara behöver avboka några timmar utan man får ju ta hela dagen fritt.
Hemskt ledsen men jag kan inte följa med om det är imorgon.
Blir så jäkla irriterad på prällen, först ringer han aldrig och sen när han väl ringter så ska det vara NU. Vi har ett liv som vi också måste planera.
Jag hoppas att mor kan få honom på andra tankar annars får mor och Gert ta detta själv, men jag vet att min mor vill ha med mig men jag kan bara inte imorgon.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...