LUGN SÖNDAG

Det blev inte gjort speciellt mycket idag precis som jag skrev tidigare. Mer eller mindre soffläge hela dagen.
Googlar runt på nätet, vill ha en ny mobiltelefon men jag kan inte bestämma mig.
Blev extra sugen igår när en del av gästerna satt och jämförde telefoner och funktioner.....hrmm....Iphone eller sony ericsson satio eler nokia N97??? Iphonen hade ju många roliga applikationer men kameran är ju kass ,fast det är ju klart den är ju bättre än den jag har nu.
Sation är jag intresserad av eftersom jag använder min nuvarande mobil till kamera och sation har ju 12 meg....
Klurigt, några förslag??
Jag är ju inte alls speciellt teknisk av mig och ska ju helst klara av telefonen också. Hrm...tål att klura ut.
Satio, nokia, satio, nokia???
HJÄLP

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...