SIMSKOLE INSKRIVNING

Alltså så jäkla trött jag blir på helsingborgs simsällskap och framför allt när man ska boka platser till barnen i simskolan. Det är kanon att dom gick över till datorvärlden så man slapp att köa i flera timmar MEN det hade ju varit jäkligt bra om det sen hade funkat deras hemsida. I papperna så står det klart och tydligt att dom öppnar inskrivningen den 23 november kontorstid. Ja men det är ju skit bra för dom som sitter vid en dator eller har tillgång till en dator lite då och då, men det finns dom som inte har möjlighet att göra detta och då är platserna plötsligt slut.
Jag gick in och kollade nu för jag tänkte att kontorstid är väl mellan 8-17 men det var det inte. Har inte en möjlighet att kolla sen förrän i eftermiddag när vi har varit och tagit sprutan och hur lång tid det tar att "köa" nere i hamnen det har jag ingen aning om.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...