MITT HJÄRTA KOMMER ATT STANNA.....

Fan vad stressad jag är........inte arbetsmässigt ( trots dagens tajta schema )utan inför morgondagen, MORMORS BEGRAVNIN plus givetvis att jag har tretusen miljoner saker som far runt i huvudet nu så här innan juletiden.
Ikväll när jag jobbat klart så ska jag minsann ta mig ett stort jävla glas rödvin och lugna nerverna ( och en cigg?!)
Nä nu måste jag ner och städa i källaren efter att far stökat till igen ,har snart kund i solen och då får det ju se hyfsat ut..(jag har ju byggdamm överallt )ja, ni hör ju själv hur jag håller på, en det ena än det andra hela tiden är det nått på gång, nått som MÅSTE fixas. Snart får jag nog fixa nått lugnande också.
Ursäkta alla svordomar men mitt ordföråd är uselt, I KNOW.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...