TVÅ STORA............

Två stora glas vin har det blivit i min ensamhet. Cornelia sover och Cassy chattade på nätet (har min dator då hennes pajat). Lars är hos mina föräldrar och har bastat i poolhuset och dom har tom. badat i poolen?????Fy fan ,det verkar helt horibelt kallt. Fick ett sms att dom badat och det varit skönt.....
Alltså det där med bastu, det förstår jag mig inte på.Jag kan inte förstå det sköna med det. Jo, max 20 minuter sen avlider man ju.
Morgondagen ser jag inte fram emot, då ska man träffa en del av min "plast" morfars sida. Sist vi sågs alla var när mormor fyllde 80 år ,då hade hon en blomkrans i håret. Nu träffas vi igen, denna gången på hennes begravning, denna gången har hon ingen blomkrans i håret utan nu finns alla blommor i kyrkan runt henne i stället.
Jag får ont i mitt hjärta bara jag tänker på det men får försöka vara stark.
Trots allt så har hon det bra nu vart hon än befinner sig min älskade lilla mormor.
Sov gott.....I WILL TRY
God Natt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...