VARKEN BÄTTRE ELLER SÄMRE

Läget är oförändrat och vi kan bara låta tiden få bestämma. Jag och min mor åker in direkt imorgon bitti ( om inget oförutsett inträffar )till Köpenhamn. Lars tar Cornelia till skolan och senare på em ska dom till skolsköterskan, Lasse tar sen fritt från jobbet för att stanna hemma med barnen.
Undra om jag kommer till att kunna sova inatt???? Eller ligga och fundera...
Man vet att denna tiden skulle komma MEN man är ändå aldrig beredd när den väl kommer även då man tänker att detta är det bästa som kan hända och det skönaste för henne. Jag vet ju att mormor kommer att somna in nån gång ,jag hoppas bara att det inte blir inatt....
Håll ut

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...