CHAMPANGE SAFARI

Gu vad det var kul igår, vi "poppa" igång ganska bra redan när vi satt hemma hos oss och drack glögg. Väl nera på Tivoli och lite mat så kom det vi alla väntade på CHAMPANGE SAFARI och jag vill ju lova att dom blir bara duktigare och duktigare för varje år som går. En helt fantastisk show även detta året. Efter Tivoli så blev det lite dans i pianobaren för att sen gå vidare till Helsing ( ett ställe som jag INTE gillade )Kl. var nog två när vi var hemma igen och hoppade i säng.
Sen var det ju bara till att ställa klockan på halv åtta för jag skulle hämta Cornelia hos mina föräldrar, idag var det ridskole avslutning. Kan ju klart påstå att det varit betydligt trevligare att ligga kvar i sängen men icke, upp och hoppa.
Cornelia var ju mindre lycklig över att behöva gå på ridskolan och jag kunde lova henne att detta var sista gången sen behövde hon aldrig mer rida om hon inte vill.
Hon har klart bestämt sig för att spela handboll istället för att rida ( bra, då är det Lasses tur att ta den sporten ). Har kommit hem från ridskolan och jag har isbitar till tår, finns inget som kan värma upp min frusna kropp idag, FY FAN VAD JAG FRYSER, gissa om man längtar till värmen....11 DAGAR kvar.........
Lite Champange Safari bilder från gårdagen










Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...