FACEBOOK

Alltså, då har jag äntligen skrivit in mig på facebook. Jag fattar inget än men det är redan ganska kul faktiskt och söka upp en massa människor ( via andras sidor ). Kan förstå att även det blir ett beroende....
Jag fryser fortfarande trotts en varm dusch...brrrrr
Usch vad jag är trött idag, fast det är ju klart, sent i säng upp tidigt och ut i stallet. Känner inte för att göra nått alls idag.
Lasse håller på med julskinkan och det doftar så jäkla gott i hela huset, är nog VÄLDIGT hungrig också om jag tänker efter.
Nåja, jag intar soff läget igen, bäddar ner mig med filten. Får passa på när inga barn är hemma.
Zzzzzz

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...