STRESS.........I LUGNT TEMPO

Jo nog börjar det ätt kännas av att man snart åker på semester...mina flygnerver börjar sjuda i höjde. Jag avskyr nämligen att flyga men om jag inte utsätter mig för detta så lär man ju inte heller komma någonstans i världen.
Jag håller fortfarande på att små stökar, drar i klädhögarna och sorterar.
Kom ihåg listan blir bara längre och längre.......
Snart börjar dagens pass och än är det inga återbud snarare så att många ringer och vill ha soltider och behandlingstider, tur att Cilla ev. kan ställa upp om det blir massage kunder i sista minuten, jag har fullt kan jag ju säga i min kalender och har ingen möjlighet att trycka in fler själv.
Cornelia är med Philippa på Ugglebadet och Cassy , tja hon och malin sover fortfarande.........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...