PACKAD...........

Alltså inte ordagrannt packad ....utan färdigpackad med bagaget, eller iallafall påbörjat. Min hög är oroväckande liten fortfarande men som sagt man kan ju handla på plats, vi ska ju inte till månen precis.
Jag han med en del ikväll eftersom jag hade en kund som inte kom och tur i oturen så var det den sista kunden vilket gjorde att jag kunde stänga tidigare och gå upp och börja sondera bland klädhögarna. Nu är det gjort och jag ska lägga mig på spikmattan ett tag, känns som om ryggen snart ska knäckas på mitten. Pust, tur att det är sista jobbedagen imorgon och sen bär det av...
My bags are paked and Iam ready to go...tralalaltralala

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...