TÄNK PÅ........

Glöm nu inte att prenumerera på min blogg på så vis får du ett mail varje gång jag gör ett inlägg och du behöver inte gå in och kolla om jag uppdaterat bloggen. Klicka på BLOGLOVIN ikonen och följ bara beskrivningen där du registrerar din epost.
Varje inlägg jag sen gör blir du den första att läsa, kostar givetvis inget.
Kan vara bra nu när jag åker till Thailand, bloggen kommer att uppdateras med massor av bilder ( beroende på internet uppkopplingen ) men jag kommer att skriva så ofta jag har tillfälle till det och förhoppningsvis lägga upp bilder också.
Så följ med mig / oss till Thailand på ett smidigt sätt.
PRENUMERERA

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...