BOLSTERDUN....

Vilken skön och mjuk säng man kröp ner i igår kväll,vill ju inte påstå att någon säng i Thailand varit bekväm. Förstår inte varför deras sängar ska vara så hårda. Det var iallafall riktigt skönt att lägga sig i sin egna säng och jag hade nog kunnat sova riktigt gott hela natten om det inte varit för att Cornelia kräkts ett antal par ggr. Kan ju inte påstå att jag sovit gott....snarare inte sovit alls.
Somnade snabbt men vaknade kl halv ett av Cornelias rop och sen har jag sprungit...
Jag tror att det var all spänning av att komma hem, kass flygmat eller annat för nu ( kl.07.15 ) är hon pigg igen och vill bara leka med Philippa men jag har sagt att det är för tidigt och att vi får vänta och se vad som händer och hur hon mår.
Jag är inne på maskin nr. 2 och det är med vedmod som jag tvättar bort den så härliga Thailands doften ur kläderna. Hade tänkt lämna in kläderna i Patong för tvätt men vi hittade inget ställe som låg nära nog för att kånka på en massa tvätt så det blir till att tvätta hemma istället.
Skulle nog aldrig skrivit att Cornelia mådde bättre för nu kom det lite till...
tror kanske mer på flygplansmaten iallafall...

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...