TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Tvätt,tvätt och åter tvätt, har tappat räkningen på hur många maskiner jag kört idag.
Har plöjt igenom brevhögen också och det var inte lite brev det. Kolla räkningarna och jag blir tvärilsk när jag upptäcker att kunder inte betalt sina fakturor trots att det skulle vara gjort till årsskiftet....brist på respekt tycker jag men det får vara nog nu ska prata med revisorn om mina rättigheter som företagare...blir så jäkla förbannad.
Nu är det ju ny lag som gäller så nu blir det fler kontantfakturor för min del nu så det gäller att veta vad man har rätt till.
Snörvel, host fortfarande piss förkyld sen thailand men ikväll är det tjejmiddag hos Louise så då ska man ju vara vid sin bästa vigör....
Åh vad jag längtar efter lite "annan" mat och lite gott vin, mums

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...