JAG SER DET SNÖAR....

Visst är det fint med snö, det lyser upp men jag är ganska trött på det nu. Kallt och jävligt. Idag blir det en sväng ut på Väla eller nej det blir nog Familia ( för mycket folk på Väla )måste ha en kassabok. Ska också hitta lite baby kläder till våra Thailänska massörer som ska ha barn i mars. Jag har en kund som ska ner nästa vecka till Ao Nang och eftersom dom ligger vid samma hydda (no8) som vi brukar göra så överlämnar hon det till dom. Tänkte att det kunde vara kul för dom att få lite andra baby kläder från sverige, bara en tanke som blev en handling.
Tack vare min kära kund så gick planen att genomföra, tack E.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...