SHOPPAT....

Hela familjen åkte ut till Familia och det blev shoppat en del. Kom hem med lite mer än jag kanske tänkt mig men jag hittade iallafall två små baby bodys med lite sverige anknytning till våra massörer i thailand. Hade man nu bara vetat vilket kön bebisarna hade så hade det varit såååå mycket enklare men jag får säga att jag blev nöjd med dessa små kläderna.
När man går på bebis avdelningarna så har jag svårt att välja, alla dessa små söta kläder blir man nästan sjuk av och jag kommer ihåg att jag höll på att handla ihjäl mig när töserna var små.
Lasse är iväg och åker pulka nu och jag ska sätta mig och skriva i min nyinköpta kassabok och fixa med lite pappers arbete. Företagandets baksida.
Tjing

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...