LÖRDAG MORGON

Det var som vanligt en fantastisk middags bjudning hos Louise. Ett himla kacklande, 15 tjejervar vi så vi hade säkert sprängt decibel gränsen om man mätt den.
Middagen var utsökt och man får nästan lite ångest om man ska bjuda igen, hur ska man kunna slå deras middagsbjudningar???
Mycket gott och jätte trevligt. Tyvärr så kom tröttheten som ett hammarslag i skallen när man ätit klart. Både jag och Jessica satt och små gäspade och det var ju inte för att vi var uttråkade utan för att vi varit igång i nästan 2 dygn med minimal sömn. Åh, jag ville så gärna inte ge upp och jag försökte med kaffe för att piggna till men icke....
Halv elva gav både jag och Jessica upp och jag somna innan klockan hade slagit elva, då slumrade jag på min skönhetssömn.
Vaknade till ,toabesök ,slog ett öga ut och såg att det fortfarande lyste inne hos Louise - gu undra vad klockan är tänte jag medan jag kröp ner i sängen igen.
Somnade tillsist........zzzzz

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...