BILDER FRÅN PATONG

BÖRJAR MED ATT PRESENTERA ALLA BARNENS FAVORIT PÅ HOTELLET I KRABI - FLUFFY



CASSANDRA OCH CORNELIA I POOL BAREN PÅ ROYAL PARADISE HOTELL



POOLEN



FREEDOM BEACH
Hit kommer man endast med långtailbåt, en strand lång bortom verkligheten där man kan snorkla och fiskarna bara finns ett fotsteg ut i havet. Det läskiga var ju dock att vi såg 2 stycken stenfiskar som satt och tryckte på en sten alldeles intill där vi badade och jag var på väg att sätta ner min fot på stenen när jag och Jessica var ute och snorklade men fick som tur var syn på den....







VI TRÄFFADE MARIA OCH LARS I KATA PÅ EN RESTAURANG SOM HETER DINO
uppbyggt helt i flinta stil med stora stenbord och en häftig golfbana intill





GOLFBANAN






Vårt hotell var kanon även om det låg i ett inte alltför lugnt område, jag och Jessica hade iallafall skit kul på kvällarna bara med att stå på luftgången till våra rum och titta ut på den berömda och ökända pojkgatan.
Vi gjorde nog killarna lite nervösa när vi stod där men vi kunde helt enkelt inte låta bli att titta på MAMA SANS BOYS och deras besökare....
Här stod vi och tittade och det var blandade känslor vi hade medan vi tog vår drink...


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...