EN LUGN DAG

Idag har man gjort alt och ingenting igen.Började morgonen med att köra och lämna tillbaka kakel som blev över på BauHaus, sen bar det iväg till Väla. Kom ju på ( tidigt som vanligt ) att Cassy ska ha friluftsdag imorgon och att hennes skidbyxor var för små dom hon hade så det var till att bege sig iväg för att handla nya. Det visade sig inte vara det lättaste inte, slut överallt. Hittade slutligen ett par i xs som jag köpte till henne. Därefter körde jag hem igen, serverade min käre far kaffe och macka innan jag började jobba. Hämtade barnen från skolan på em och när jag kom hem så tyckte jag synd om min far som höll på att foga och tvätta, foga och tvätta så jag drog på mig grovhandskarna och började hjälpa honom att tvätta rent stenen. Gick ju lite snabbare även om jag fick avbyta efter nån timmes tid så jag hann tvätta händerna innan jag skulle gå på kvällspasset. Det blir fint iallafall och far min är sååååååå duktig.
Dax att natta lillan
Godkväll och Godnatt nu ska jag stoppa om min skatt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...