JOBB, COOP OCH SJUKDOMAR

Äntligen kväll och ledig efter en dryg dag. Det kliar och bränner i ansiktet och alla kunder här på kvällen har sagt - Gu vad du är brun i huvudet, har du solat.
Tittar mig i spegeln och tänker " snarare röd och högblank ". Det stramar mer och mer men känns ändå helt ok. När jag var klar för kvällen och kom upp så berättade Lars att han varit på VIP kväll på nya COOP , jag blev lite nyfiken och tog och körde dit en runda. En mycket fräch butik och jag tror absolut att den kan slå ut vissa andra. Nåja, sen kommer vi till ordet sjukdomar med betoning på sjukdom"AR"
det är nämligen som så att Cassy har fortfarande huvudvärk men inte kräkt något mer, så där tippar jag på migrän. Sen har vi Cornelia som hade 37.9 i feber ikväll, hon klagade på att hon frös när hon var med Lars på COOP och var lite extra gnällig i kväll så frågan är vad ska det bli av det då????
Är det så att dom är krassliga imorgon då får dom minsann rå sig själv, jag kan inte boka om mina kunder och har givetvis häcken full imorgon också.
Det är ju tur man jobbar hemma för då kan det ju funka att barnen ligger hemma och är sjuka så länge det inte är nått allvarligt eller hög feber, eller kräker till höger och vänster då är det ju inte så kul att vara i källaren och jobba.
Får kanske be mormor köra inom och titta till dom på fm.
Vem vet det kanske är bättre med dom imorgon.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...