KEMISK PEELING

Jaha, då är det gjort ,den kemiska peelingen. Fan vad obehagligt det var ett litet tag när Patricia höll på blev helt kallsvettig och hjärtat började dunka som tusan och jag kände mig helt svimfärdig. Denna känslan varade typ 5 minuter för Patricia var duktig på att förvilla mig och få mig på andra tankar. Det gjode ont, sved och brände när hon peelade min haka (det är där som jag bara ville ta) men nej då, hela huvudet tog hon för att det skulle bli ett jämnt resultat.
Kloke hon sa under bahandlingens gång - Ja jag tycker själv att behandlingen är obehaglig men jag gör den ändå på mig själv. Kul att höra det då när man låg där och kände sig helt jävla skinflådd i huvudet haha.
Hur känns det nu då efter behandlingen undrar ni kanske. Jo det stramar, bränner och känns ungefär som om jag landat med huvudet i en kaktus haha. Skitobehagligt att ta på huden och jobbigt att lägga telefonen mot örat tex för det känns verkligen som om jag hade miljontals små små kaktus spinker i precis hela ansiktet.
Nåja, bara det ger resultat...haha allt för skönheten.
Cassy kom hem från skolan idag har ont i huvudet och kräker men ingen feber och ingen nackstelhet så det borde ju inte vara hjärnhinneinflamation iallafall.
Tror snarare att det är lite migrän nu när hennes hormoner sprutar ut ur kroppen.Får hålla extra koll och ev göra lite zonterapi på henne när hon orkar.
Jobbat kallar igen.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...