LEDIG

Jaha, då blev man lite ledig igen då....lite solkunder kvar under förmiddagen men thats it så min fredag börjar NU.
Vet inte så mycket om morgondagens kurs ( antal deltagare ) så jag förbereder nära och kära på att komma hit och ställa upp som test personer.
Måste säga att jag blir något stressad över att inte veta eller att inte få besked från Stockholm och jag känner att så här kan det inte vara, då är det bättre att jag spikar bokningarna själv.
Är det nu bara en kursdeltagare så lär ju kursen gå snabbare, får helt enkelt avvakta tills morgondagen och se....kanske det dyker upp fler men mest troligast inte.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...